22 oktober 2011

På 60 minuter har jag hunnit:


  • Reta upp en polis (en polisbil med blåljus körde ut bakom mig och ville om... innan jag en hunnit tänka så började h*n blinka med hellysena... jaja... jag ska flytta på mig!)
  • Leta efter förrymda kissar
  • Ådra mig en krigsskada (pga Sid the viscious cat)
  • Samlar nässelfrön med hjälp av mina "nyllonstrumpor"
  • Hunnit irritera mig över de nyinflyttade i Jimmy och Saras gamla lägenhet r/t att de var otrevliga mot J och S som bara varit trevliga tillbaks
  • Köpa mjölk
  • Koka ägg
  • Äta ägg med kaviar
  • och slutligen blogga...


Nu sova... kvällen på jobbet har varit lugn och skön, att göra hela tiden men så kul ändå! :) Hoppas på samma lika i morrn... upp om 6 timmar igen! :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers