2 oktober 2011

Idag har vi varit ute och flängt halva dagen... Eftermiddagen spenderades i allianshallen tillsammans med familjen Johansson/Carlsson... Det var somsagt FBC Uppsala som spelade mot Thoréngruppen... sistnämnda vann med uddamålet när det var typ 30 sekunder kvar... lite orättvist... mitt ögongodis blev utsedd till matchens lirare i FBC.. men jag kan konstatera att han var snyggare i uniform på nära håll än svettig i matchställ... men det är ju något speciellt med män i uniformer... ;)


Har hunnit gosa lite med Penny och Sheldon idag också, de är ju grymt söta <3 Det är liksom kärlek vid första ögonkastet! :) Och känslan igår när jag såg dem var ju nästan överväldigande... liksom TOTAL lycka!! Tänk då hur det kommer att kännas när man fött sin egen knodd någon gång i framtiden... underbart!! :)


Va ut till min kära mor en sväng också och bytte bil... så nu kör jag en röd fiat i några dagar, tills jag fått tillbaka "min egen" bil som ska in på verkstad och byta bakbromsar... de har liksom fallit i bitar och det hackar ordentligt när man kör... vill ju har det gjort innan besiktningen som är om lite drygt 2 veckor...


I morrn jobbar jag kväll, så det ska bli skönt med ytterligare en sovmorgon! Jag som älskar att sova (behöver jag egentligen säga det till er igen!?!? :P) skulle kunna sova dygnet runt om det gick, men jag skulle nog inte må något vidare då.... 


Tjingeling!


nyfödda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers