21 oktober 2011

Spännande!!

Tänk att man kan vara så obeslutsam ibland... jag har blivit tillfrågad om att axla lite andra arbetsuppgifter (administrativa) på min avdelning under 6 månaders tid och damn it was hard to decide! Men nu har jag iaf bestämt mig (efter många timmar ångest :P) för att satsa... man lever bara en gång... det kanske är jätteroligt, det kanske är skittråkigt, men det varar bara ett halvår... det kommer bli skitjobbigt att kliva upp och masa sig till jobbet tidigt varje morgon, måndag till fredag... MEN jag får träffa mina underbara arbetskamrater varje varje dag och det gör det såå värt det! <3

Jag kommer såklart att sakna patientansvaret, att blanda antibiotika, dela läkemedel... ja kanske tillochmed att ta ankeltryck... men samtidigt är jag sjukt taggad att få lära mig något nytt... samordna och planera... ha flera bolla i luften samtidigt... något som jag visserligen redan kan, men vill bli bättre på... 

i bästa fall


i värsta fall

1 kommentar:

  1. Vad kul med lite nytt att göra, hoppas det blir bra! Omväxling är sällan fel :)

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers